Mitä musiikki merkitsee sinulle?

Tässä taannoin tapasin lupaavan, nuoren laulajattaren Katrin Johanssonin. Hän on tehnyt videon myös musiikin merkityksestä.

Olen vieraantunut jonkin verran musiikista, ainakin siitä, mitä se ennen merkitsi minulle, mutta paljon se on merkinnyt minulle. Tietyt artistit saavat pohjamudista ylös ja tiettyjen kanssa on mahtavaa aloittaa juhlat.

Musiikki. Se on kaikki. Videossa sanotaan, että musiikki parantaa. Joo, kyllä se parhaimmillaan sitä tekee. Itseäni parantaa parhaiten klassinen musiikki tai minulle tärkeät rock-kappaleet. Joidenkin biisien alkutahdit kuin alkavat, siirryt heti johonkin sellaiseen paikkaan, jossa on hyvä olla ja jossa ajalla ei ole enää merkitystä. Se on musiikin taika.

Minuakin muuten pyydettiin videolle, mutta en valitettavasti silloin ehtinyt.


Kommentit

  1. Kun kuulen Free Birdin, kyky havainnoida mitään muuta katoaa.

    VastaaPoista
  2. Mulla ei todistetusti silloin siellä keikalla :)

    VastaaPoista
  3. A man's got to do what a man's got to do!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit