Tilapäivityksiä, joita et koskaan näe


Kun oli tuossa aiemmin puhetta tuosta Facebookista, Twitteristä yms., niin tässä humoristisen inhorealistinen kokoelma tilapäivityksistä, joita et koskaan näe (sulkeissa se, mitä tilapäivittäjä oikeasti haluaisi kirjoittaa). Facebook kun on Onnela, jossa kaikki on hyvin ja elämässä vain mielenkiintoisia asioita. Näinhän ei oikeasti ole.


Ihanaa kun talvi tulee (Mä en kestä sitä auton skrapaamista ja muuta lumipaskaa)

Mulla on ihanat lapset (Jos ne perkeleet vielä kerran sekoilee, vien ne lastenkotiin)

Lapset balettitunnille (Miksi mä niitä sinne kuskaan, kakarahan painaa kymmenvuotiaana jo satakiloa)

Meillä on perheessä nyt ylioppilas (Se todella siis selviytyi edes siitä)

Opettaja pyysi meitä lapsen koulumenestyksen arviointiin (Mä en kestä sitä tätiä, joka kitisee koko ajan siitä, mitä väärää se penska on tehnyt)

Juoksin kympin lenkin ja nyt on hyvä olo (Kenen takia mä tätä teen, teidänkö?)

Lappi on ruska-aikaan kaunis (Sain kuin sainkin ruskareissulta vierasta)

Oli töissä kauhea kiire (Taas pitää keksiä huomiseksi jotain muuta kuin iltapäivälehtien lukemista verkossa)

Otin juhlan kunniaksi skumppaa (Kalsarikännään yksin toista päivää)

Kavereiden kanssa pitkästä aikaa baariin (Vedän perseet, onneksi on taksiin taluttajia)

Mulla on ihana mies/vaimo (Miten helvetissä mä pääsen eroon siitä?)

Mieheni/vaimoni yllätti minut positiivisesti (Mitä se vielä yrittää, homma on loppu)

Käytiin vaimon/miehen kanssa kävelyllä (Miksi en saa vain maata?)

Suunnittelen kesäksi.... (Kun saisi edes kerran vetää rauhassa kaljaa)

Järjestettiin naapureiden kanssa pihatalkoot (Ei enää, ei koskaan enää niitä naapureita)

Lohdutin surullista ystävää (Viimenen kerta kun vastaan sen itkuiikan puheluihin)

Facebook-sydän (Toivottavasti joku uskoisi, että olen rakastunut, vaikka mulla ei ole ketään)

Ihanaa, kun on läheisyyttä (Olen todella puutteessa)

Tasa-arvo on mulle tärkeää (Koska tänne saisi kirjoittaa niinkuin oikeasti ajattelen. Olen sikasovinisti.)

Miksi media aina liioittelee asioita + linkitys iltapäivälehden nettiuutiseen (Vihdoinkin joku murskaa ton tyypin julkisesti)

Haluaisin lukea asiallisia lehtijuttuja (Kuka niitä jaksaa lukea, en edes lue paperilehtiä)

En ehdi käydä täällä Facebookissa (Minulla ei ole mitään muuta elämässäni)

Yritän laihduttaa (En todellakaan haluaisi, mutta en jaksa vittuilua lihavuudestani)

Jo viikko ilman tupakkaa (Haluaisin niin vetää tervaa)

Televisiosta ei tule enää mitään katsomisen arvoista (Mutta digiboxin kovalevy on täynnä tosi-tv-paskaa)

Se Tervon uusin on hieno teos (Mä en niin jaksais lukea sitä, mutta pakko on)

Teatteriesitys oli upea kuvaus tämän päivän Suomesta (Mä en enää jaksa mitään synkkää paskaa)

Kommentit

Suositut tekstit