Rakkauslaulu


Vaikka seikkailuni rakkauden maailmassa eivät useimmiten ole olleet pituudessaan onnistuneita, kirjoitin biisin jo vuosia sitten pitkään yhdessä olleesta parista, joka päätyy eroon. Tämän ystäväni J.I. sävelsi.


Rakkauslaulu (sinulle)



(Säe 1)

Tämä on rakkauslaulu sinulle, joka olet ansainnut parhaimpaa.

Sinulle tarjosin vain silti huonoimpaa, vaikka kuinka yritin.

Mihin kaikkeen en pystynyt ja mitä taas en halunnut.

Tämä on anteeks’pyyntö sinulle, kaunein rakkauslaulu menneelle.



(Kertsi)

Tämä on kaunein rakkauslaulu sinulle.

Sinulle, yhä ainoalle.

Tule luokseni, tule vuokseni.

Niin kuin sadoissa lauluissa ennen minua.

Yhtä paljon rakastan sinua.



(Säe 2)

Tämä on kaunein rakkauslaulu sinulle, sinä olet sen ansainnut.

Hellä kätes’ otsaani kosketti, pahan olon sielustani poisti.

Sinä rakastit aina minua, huonoimpina päivinä eniten,

ihmettelen vieläkin, miten minä kohtelin sinua.



(Kertsi)

Tämä on…



(C-osa)

Rakastuin sinuun kun olit viidentoista,

kun itse kahdentoista olin täyttänyt.

Ei löydy toista, joka sinut voittaisi

hellyydessäsi ja hyvyydessäsi.

Monet vuodet minua siedit,

kunnes lopulta lähdit.



(Kertsi x2)

Tämä on…

Kommentit

Suositut tekstit